بخش سونوگرافی

بخش سونوگرافی

 در این بخش، سونوگرافی دقیق و پیشرفته بارداری منطبق با استاندارد های جهانی و با پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های اولتراسوند انجام می گیرد.  خدمات سونوگرافی ما توسط پزشکانی ارائه می شود که توسط بنیاد پزشکی جنین (FMF) تایید شده اند.

در حقیقت اولتراسونوگرافی روشی غیر تهاجمی است که در آن از انعکاس امواج پر فرکانس صوتی توسط بافت ها برای ایجاد تصاویر استفاده می شود. ما از بهترین تجهیزات سونوگرافی و فناوری چهار بعدی موجود استفاده می کنیم و اسکن سونوگرافی در این موسسه، مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی انجام می شود.

در حال حاضر و به صورت روز افزون بسیاری از شیوه های غربالگری و تشخیص زودرس با استفاده از  تکنیک های غیر تهاجمی سونوگرافی انجام می شود. از طرفی بسیاری از مداخلات تشخیصی و درمانی تهاجمی مانند نمونه گیری از مایع آمنیوتیک (Amniocentesis) و پرز های جفتی (CVS) نیاز به استفاده از ابزار های دقیق سونوگرافی جهت دسترسی دقیق و بی خطر به جنین دارد. از آنجا که انجام سونوگرافی و تصویربرداری دقیق و پیشرفته از جنین در دوران بارداری می تواند به پیدا کردن مشکلات و اختلالات و ناهنجاری های قبل از تولد کمک کند ما در بخش سونوگرافی مرکز جامع سلامت مادر و جنین بهترین ها را در کنار هم گردآوردیم.

شما با اطلاع از سلامتی و یا احتمال وجود مشکل در جنین، این امکان را دارید که قبل از تولد با آگاهی و علم به مشکل برای مدیریت پیشگیری و یا درمان آن آماده باشید. گاهی اوقات با توجه به نوع ناهنجاری، والدین می توانند برای درمان پس از تولد برنامه ریزی کنند و گاهی ممکن است یک اختلال و ناهنجاری بزرگ وجود داشته باشد که به والدین اجازه ختم قانونی بارداری داده شود. ما در این مسیر گام به گام متعهدانه در کنار شما هستیم.

پزشکان این بخش
دکتر حمیدرضا خرم خورشید
معاون پژوهشی و مسئول گروه مشاورین ژنتیک
دکتر رضا بهجتی اردکانی
مسئول فنی خدمات چندتخصصی ژنتیک