مرکز سلامت مادر و جنین

مرکز سلامت مادر و جنین

مرکز سلامت مادر و جنین

این مرکز، اولین مرکز جامع غربالگری ناهنجاری‌های کروموزومی در سه ماهه اول بارداری، مطابق با استاندارد موسسه جهانی جنین در ایران است. که در آن سونوگرافی دقیق سه ماهه اول بارداری و همچنین سونوگرافی ناهنجاری‌های ژنتیکی (بررسی آناتومیک دقیق و جزیی جنین) در سه ماهه دوم بارداری منطبق با استانداردهای جهانی و با پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌گیرد. همچنین این مرکز از معدود مراکزی است که در آن اکوکاردیوگرافی قلب جنین همزمان با سونوگرافی در سه ماهه اول بارداری زیر نظر متخصصین مجرب صورت می‌گیرد. از دیگر توانمندی‌های این مرکز، غربالگری مسمومیت‌های بارداری (پره اکلامپسی) در سه ماهه اول بارداری با سونوگرافی داپلر و نرم افزار مربوطه، مطابق با استاندارد جهانی است. در صورتی که بنابر نتایج غربالگری و تجویز پزشک و یا به درخواست متخصصین ژنتیک نیاز به استفاده از روش های تشخیصی پیش از تولد مثل نمونه‌گیری از پرزهای جفتی (CVS) و مایع آمنیوتیک (آمنیوسنتز) باشد، این موسسه با در اختیار داشتن متخصصین کارآمد پریناتولوژی امکان انجام این خدمات و در نهایت انجام تست‌های تشخیصی را برای مراجعین محترم فراهم می‌کند. در این مرکز مشاوره تخصصی ژنتیک شامل مشاوره حین و قبل از بارداری، قبل از ازدواج و پس از بارداری هم انجام می‌شود.

دپارتمان‌ها

بخش سونوگرافی

بخش سونوگرافی

 در این بخش، سونوگرافی دقیق و پیشرفته بارداری منطبق با استاندارد های جهانی و با پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های اولتراسوند انجام می گیرد.  خدمات سونوگرافی ما توسط پزشکانی ارائه می شود که توسط بنیاد پزشکی جنین (FMF) تایید شده اند.

در حقیقت اولتراسونوگرافی روشی غیر تهاجمی است که در آن از ان...

نمایش بیشتر
بخش مشاوره ژنتیک و غربالگری دوران بارداری

بخش مشاوره ژنتیک و غربالگری دوران بارداری

انجام مشاوره ژنتیکی پیش از بارداری می‌تواند تا حدودی دغدغه‌های شما برای فرزندآوری را کم کند. موسسه پزشکی نسل امید آماده ارایه مشاوره ژنتیک توسط متخصصین مجرب و نام آشنای این حوزه می‌باشد تا قدم به قدم و با همکاری و هماهنگی بخش های تشخیصی و بالینی در هر مرحله از تصمیم گیری برای فرزندآوری در کنار شما باشد.

...

نمایش بیشتر
بخش پریناتولوژی

بخش پریناتولوژی

ما به خوبی می‌دانیم که پروسه فرزندآوری و دوران بارداری می‌تواند با نگرانی‌هایی برای والدین همراه باشد. این نگرانی&zw...

نمایش بیشتر
بخش پاتولوژی (اتوپسی جنین)

بخش پاتولوژی (اتوپسی جنین)

متاسفانه تعدادی از بارداری‌ها به سرانجام یا به بیان بهتر به تولد نوزاد سالم ختم نمی‌شوند. براساس گزارش‌های علمی  10 تا 15 درصد از بارداری‌ها به سقط (از بین رفتن جنین قبل از 20 هفته حاملگی) منجر می‌شوند و تعداد کمتری نیز پس  از 20 هفته حاملگی در داخل رحم از بین می‌روند. در حقیقت مرگ جنین پس از گذراندن دوره نه ماهه همراه با ام...

نمایش بیشتر

تیم تخصصی

دکتر رضا بهجتی اردکانی
مسئول فنی خدمات چندتخصصی ژنتیک
دکتر حمیدرضا خرم خورشید
معاون پژوهشی و مسئول گروه مشاورین ژنتیک