بخش تشخیص بالینی

بخش تشخیص بالینی

ما در موسسه پزشکی نسل امید بر اساس نیاز مبرم به وجود یک مرکز جامع و مجهز جهت تشخیص و درمان بیماری‌های متابولیک مادرزادی در کشور، اقدام به راه اندازی مرکز جامع تشخیص و درمان اختلالات متابولیک ارثی، کرده است. 

به خاطر داشته باشیم که این دسته از بیماری‌ها علایم غیر اختصاصی داشته و با بسیاری از بیماری‌های شایع دیگر ممکن است اشتباه شوند، همچنین علایم می‌تواند از نوزادی تا بزرگسالی در هر سنی بروز نماید و بصورت حاد یا مزمن فرد را درگیر کرده و با معلولیت و مرگ و میر بالا همراه باشد. بنابراین تشخیص دقیق، به موقع در درمان بیماری‌های متابولیک ارثی، نقش کلیدی دارد. همکاران ما در بخش تشخیص بالینی با استفاده از علم و تجریه فوق تخصصی در این حوزه، و با همراهی و تعامل تنگاتنگ با بخش ژنتیک ملکولی در صورت امکان می‌توانند به کاهش معلولیت‌های آتی و مرگ و میر نوزادان و کودکان کمک کنند. همچنین با استفاده از روش‌ تشخیص قبل از تولد از بروز این دسته از بیماری‌ها در بارداری‌های بعدی پیشگیری کنند.

در بخش بالینی مرکز پیشگیری و درمان اختلالات متابولیک، متخصصین نام آشنای این حوزه ضمن معاینه، مشاوره و درمان دقیق بیماران، امکان معرفی مبتلایان به بخش‌های خصوصی و دولتی جهت حمایت و توانبخشی این عزیزان را فراهم می‌کنند. همکاران ما در این دپارتمان با نهایت حساسیت و دقت که شایسته شما متقاضیان این خدمت است، تلاش دارند با بیش از یک دهه ارائه خدمت در این حوزه، با رعایت استانداردهای جهانی، حسن اعتمادی که سیاستگذاران سلامت و همکاران متخصص و متعهد در سراسر کشور به این مجموعه داشته اند را حفظ نمایند.

پزشکان این بخش
دکتر زهرا فروهش طهرانی
برد تخصصی آناتومی و پاتولوژی بالینی